Kim’s Nail Studio Reviews

Beethovenstraat 77, 1077HP Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
1264 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Altijd blij met m’n nagels :-) Kim is de beste!
Fantastische nagel studio! Wanneer Kim mijn nagels doet zien ze er altijd fantastisch uit.
De behandeling kost 45€, acryl nieuwe set. Blijkbaar komt hier 25€ bij, voor een french en een manicure. Persoonlijk vind ik dat de manicure bij de behandeling hoort, nagels horen clean te zijn. Personeel belt tijdens de behandeling. Jammer..
De behandeling werd snel maar ook heel goed gedaan. Het was mijn eerste keer Biab en had het niet anders gewild!
Behandeling was door iemand anders dan dat ik geboekt had, maar vind ik geen probleem. Mooie nagels!