Kim is gewoon de beste nailartist van Amsterdam!! Ze gaat professioneel te werk
Love it 🥰
Behandeling door Kim•Nagelversteviging
Aicha•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Have been here several times. Always late with 30 min. last 2 times acrylic nails chipped withing 1 week. Not very thorough. Hands always hurt when done because veiling is harsh. Only when I went to a new place I realised how bad this was
Behandeling door Kim•Pedicure
Anonymous •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Good!
Behandeling door Thao•
PedicureToon alles…
Guinot•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Biab opvullen is goed gedaan maar slechte hygiëne; materialen werden niet schoongemaakt tussen klanten, hondje die eten van de vloer eet, sterk ruikend eten wat wordt gegeten naast behandelplek. Man die nagels deed was aardig en kundig.