Beware: I have been here twice, the first time was pleasant and the nail technician did a good job. My last experience, they were not transparent about prices/overcharged. They also injured my nail, distracted by a friend half the time, and overall did a really poor job, immediately chipping nails. I walked away feeling cheated out of money and my time.
Behandeling door Quan•Gellak manicure
Claire•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik was heel erg blij met mijn eerste keer acryl nagels. Ze hebben super lang gehouden en bleven heel mooi, veel complimenten op gekregen ook. Ik ga zeker opnieuw!
Behandeling door Kim•
GelnagelsToon alles…
Katrien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim always takes very good care of my nails. She is very detailed and always accommodating for my new ideas for the nails and making them look beautiful. Thank you!
Behandeling door Kim•Kunstnagels opvullen
Mariola•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kim is the absolute best! She’s fast and very good. With most people doing my nails, I’ll look at them in between and see things I don’t like (shape is off for example), with Kim doing my nails I don’t check in between because I know it’s perfect!
Behandeling door Kim•Kunstnagels opvullen
Moniek•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beetje chaotisch, ik heb lang moeten wachten en ben uiteindelijk door drie verschillende mensen geholpen. Het resultaat was echter wel goed en iedereen was erg vriendelijk.