De salon ziet er uitstekend uit. Het is heel mooi en hygiënisch. Ik werd geholpen door Quan en hij was heel aardig en geruststellend. Deze salon is zeker een aanrader 🫶🏽
Behandeling door Quan•Gelnagels
Shaïsha•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al bijna twee jaar bij Kim en Quan en ga altijd super tevreden weg! Zowel Kim als Quan zijn top en weten wat ze doen. Hele aardige mensen ook!
Behandeling door Quan•Kunstnagels opvullen
Mai•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Quan en Kim zijn beide zo vriendelijk. Kim heeft uiteindelijk mijn nagels gedaan en ze zijn super mooi gedaan. Ik kom hier graag terug!