Mooi resultaat! Maar toen ik met pin wilde afrekenen werd er gevraagd of ik de volgende keer toch echt wel contant zou willen betalen. Sorry, maar ik ga niet meewerken aan zwart werken. Ik heb zelf ook een bedrijf en betaal netjes belasting.
Behandeling door Quan•Nagelversteviging
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi gedaa ben er heel erg blij mee volgende afspraak staat al in geplant
Behandeling door Kim•
GelnagelsToon alles…
Dewi Goemans•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nails look like art
Behandeling door Kim•Gelnagels
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer is het perfect! Mensen vragen mij super vaak waar ik het laat doen en soms willen ze nog foto's als inspo. It's amazing