Gewoon zoals altijd super netjes geknipt en goede sfeer in de zaak
Matthias•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fabian heeft mijn baard een mijn haar prima gedaan.
Styling door Master barber Fabian•Mannen knippen
Ivan•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed, efficient, gezellig.
Frank•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top, precies de kapsel die ik wou hebben. Klantvriendelijke en goeie service!
Grigor •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Michael is zeer consistent in zijn kwaliteit en open minded in de gespreksvoering. Het is ook erg fijn dat je online de beschikbaarheid kunt inzien. Ik ben inmiddels door drie of vier van jullie medewerkers geknipt, maar wat mij betreft verdienen ze niet allemaal de titel Master barber.