Kom hier al jaren en altijd precies zoals ik geknipt wil worden. Nu knipt hij ook mijn zoontje die helemaal blij de salon uitloopt.
Helemaal geweldig en zijn inmiddels al jaren vast klant!
Styling door Jamal
Aris•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Knip Knap in De Bilt ziet er altijd schoon uit. Ik laat me hier graag knippen, ondanks ik niet meer woon in De Bilt.
Styling door Jamal
Tobie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jamal knipt altijd goed. Hoef nooit uit te leggen hoe ik het wil. Dit geld ook voor manon. Prima kapsalon.