Eerste keer geweest met mijn zoon. Vriendelijke kapper, nam zijn tijd en was secuur. Konden ook goed met kinderen omgaan. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik kom zeker terug.
Styling door Jamal
Abel•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Jamal was bijzonder vriendelijk, knipte met veel aandacht.
Resultaat was prima.
Styling door Jamal
Paul•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede fade! Kom over vier weken zeker weer terug
Styling door Jamal
Leandro•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon met vriendelijke en vakkundige herenkappers.
Zeer tevreden.