Goed geknipt, heel erg netjes, snel en tegen een prima prijs, de zaak ziet er ook keurig uit
Styling door Jamal
Olav•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk en heel precies.
Herman•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom altijd blij hier vandaan er wordt goed geluisterd naar jouw wensen.
Iny•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Highlights laten doen, ik dacht eerst aan wat tinten lichter blond, totdat Manon voorstelde dat as tint ook wel goed zou staan. Had ik zelf nooit aan gedacht, maar het resultaat is geweldig. Dit was mijn eerste afspraak bij deze kapper, maar zeker niet de laatste.