Goed op mijn wensen ingegaan! Vriendelijk en attent.
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ole
HJM•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Elena is een vriendelijk, deskundig, professioneel, een vakvrouw! Ik raad haar zeer aan!
De zaak was keurig netjes en mooi ingericht.
Echt een welkomsgevoel.