Mijn nagels waren flink beschadigd en afgebroken door een slechte nagelbehandeling in een andere salon. Magda heeft een geweldige BIAB gedaan en mijn nagels zijn weer prachtig verzorgd!
Manicure
Jeanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kristina is very talented and pays attention to details, my nails look great and everything is clean and sanitized for the appointment.