Hele Fijne salon, de mensen werken snel maar ook heel netjes
Behandeling door Christina D.•Nagelversteviging
Quinety•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I have really small nails and a lot of small cuts and burns due to my work. Ana took great care of me and was very careful. We also finished pretty quick. It was my first time and I will definitely revisit.
Nagelversteviging
Christiana Shiatha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always get neated and nice nails here.
Behandeling door Christina D.•Gellak manicure
Angsana•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great like always! Very professional and accomodating
Behandeling door Anastasia•Gellak manicure
Marina•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden met m'n nagels na een bezoekje! De meiden die hier werken zijn erg nauwkeurig en zorgen er elke keer weer voor een goed resultant. En mooie kleuren om uit te kiezen.