Behandeling door Krisana (vrouw)•Aromatherapie-massage
Tj•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uiteindelijk had ik de eigenaresse zelf omdat de andere medewerkster ziek naar huis was. Ik kreeg echt een hele goede massage, zeer tevreden!
Thaise massage
Rogier•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend fijne massage. Het is alleen een gehorige ruimte
Behandeling door Krisana (vrouw)•Aromatherapie-massage
D.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelruimte is in een sportschool. Ik ben goed ontvangen en de massage behandeling was erg professioneel. Veel kracht en de pijnpunten goed aangepakt. Ik kom hier zeker nog wel terug.
Je krijgt zelfs gesneden fruit na de behandeling!
Behandeling door Krisana (vrouw)•Thaise massage
King•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het werkt, half uurtje maar voel effect , ik zal regelmatig zich laten masseren