Vandaag een heerlijke massage met warme olie gehad van Duang. Ze nam gelijk een extra deken toen ik aangaf dat ik het koud had. De locatie is schoon, netjes en rustig. Vriendelijk personeel. Er heerst een goede vibe. Voor herhaling vatbaar!
Behandeling door Duang(v) Markerkant•Ontspanningsmassage
Jacqueline•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk! Precies stevig genoeg.
Marcel•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede, professionele massage in nieuwe salon met aardige medewerkers
Mark•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Overalls experience was good, trained staff
Behandeling door Noi(v) markerkant•Ontspanningsmassage
Unknown•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad. Hele lichaam voelde ontspannen erna.