Hele lieve vrouw. Was de eerste keer dus geen vergelijking met iemand anders. Ik kom er zeker terug. Heb al een afspraak gepland.
Esther•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service! Een hele fijne en goede behandeling gehad.
Rug-, schouder- en nekmassage
Mimi•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vaker een massage gehad en deze was iets harder dan normaal maar WAUW ik voelde me de hele dag zen. Heb goed geslapen en dag erna voelde ik me energiek. Nog nooit zo goed gevoeld na een massage. Heerlijk ga dit elke maand aanhouden. (Ben btw gemasseerd door Kung) topper!