Ksenia is super nice, everything was perfect and I’m very happy with the result.
Styling door Ksenia
Ira•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie kapsalon in het centrum van Zaandam. (Veel parkeermogelijkheden). Ksenia luisterde goed naar mijn wensen en gaf me precies het kapsel dat ik wilde. Ik verliet de salon met een grote glimlach en een frisse nieuwe look. Super blij! Bedankt!
Styling door Ksenia
Yulia•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke behandeling gehad.
Mooie haarkleur. Helemaal blij mee
Styling door Ksenia
batal•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Every visit to Ksenia is guaranted excellent result and pleasure of treatment and conversation
Styling door Ksenia
Olga•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I'm very pleased with my visit to Ksenia! She has a polite and professional approach, excellent quality of haircut and styling. The salon has a pleasant atmosphere, it's clean and cozy. Highly recommend!