Service is very good, I got what I expected. Thanks Ksenia for your professionalism!
Styling door Ksenia
Victoriaā¢meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing service, highly recommended!
Styling door Ksenia
Anastasiaā¢meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolutely excited to visit Ksenia every time!
Happy with my new haircut and with refreshed color š„°
Styling door Ksenia
Olgaā¢meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring! Alleen maar complimenten gehad na de behandeling. Behalve mooie haarkleur mooie stemming en lekkere koffie met snoepjes bij gekregen. Echt een feest š
Styling door Ksenia
batalā¢meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was amazing as usual! Iām happy with my new haircut.