Ik werd heel aangenaam ontvangen en bejegend. Er werd een goed advies gegeven. Ze weet waar ze over praat. En werd duidelijk uitgelegd wat ze ging doen. En ik ben zeker tevreden over het resultaat. Je krijgt waar voor het geld wat je besteed.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Brenda van der Linden•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Loved my lashes and i was very well received and attented