Ik heb een prachtig set wimperextensions laten zetten bij Margje. Ze is vriendelijk, werkt netjes en geeft goede uitleg. Helaas waren de wimperextensions voor korte duur want ik heb een allergische reactie gekregen. Margje stond meteen voor mij klaar om de wimpers te verwijderen. Via een vriendin ben ik bij Margje terrecht gekomen.Ik raad deze salon ook voor iedereen aan. Jammer dat ik er niet tegen kan maar de wimpers waren fantastisch.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Anouska•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad, met heel fijne producten die bedoeld zijn voor de gevoelige huid. Bij mijn vorige behandeling in andere plekken kreeg ik altijd een rode huid na behandeling. Deze keer was het niet zo. Een aanrader!
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gabriela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Carolien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer, zoals altijd, heel goed en verzorg behandeld.
Behandeling door Margje•Wimpers en/of wenkbrauwen verven