Hele fijne behandeling gehad voor mijn wimpers! Margje is erg professioneel en aardig. Ik kom snel weer terug. Dankjewel Margje
Behandeling door Margje•Wimper permanent
Ozlem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect resultaat en goed geholpen
Behandeling door Margje•Wimperextensions
loraine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over 6d wimpers. heel zorgvuldig en netjes gezet. Goede sfeer, gastvrij, vriendelijk, heel hygiënisch. Beveel de behandeling door Margje iedereen aan
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Hariette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The lash lift was made terrible. One eye got lifted too much and eyelashes got frizzy. Other eye is okay. Right after treatment the problematic eye was left with a lot of glue on the lashes. My eyes look different and looks like I made treatment at home by myself. Definitely not recommend, overpirced for absolute no quality at all.