6d wimpers. Heel mooi en natuurlijk gezet. Ben super tevreden
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Hariette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Margje is gewoon echt de beste!
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Astid•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden zoals elke keer
Behandeling door Margje•Wenkbrauwen harsen
Jenny•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden over m’n 4D/6D wimperextensions! Margje heeft haar eigen ‘wimperlijn’ en deze zijn van zeer goede kwaliteit. Niet van die glimmende poppen-haartjes. Ze zet ze zeer nauwkeurig, snel en vol én ze denkt mee over welke lengte het beste bij je past.