Overall really happy with the result on the lashes extension. They look really natural
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Andreia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Margje gewoon haar ding laten doen en mijn wimpers zien er echt fantastisch uit
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Dana•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Me gezicht voelde meteen schoon aan, het duurde niet te lang, maar het was erg rustgevend
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen
Imane•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat het eigenlijk geen refill was, heeft Margje er iets moois en natuurlijks van kunnen maken. Fijn dat ze ook korte wimpers plaatste ipv alleen dezelfde lengte
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Mariette•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo blij met mijn wimperlift. Helaas ben ik allergisch voor de lijm die gebuikt wordt bij het plaatsen van wimperextentions. Margje raadde me toen een wimperlift aan on toch een mooie oogopslag te creëren. Ben er super blij mee!