Mijn eerste keer wimpextensions laten zetten en ben er heel te tevreden mee. Margje was rustig en geduldig omdat mijne wat moeilijk te zetten was. Maar het is mooi geworden
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Lett•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn en rustig in de salon. Margje is een aardige vrouw die uitlegt wat ze doet. Al met al een goede ervaring!
Behandeling door Margje•
WimperextensionsToon alles…
Mariska•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Really enjoyed my eyebrow plucking. Nice, clean friendly and professional :)
Behandeling door Margje•Wenkbrauwen - threaden
Sara•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als mijn wimpers weer bijgevuld zijn!
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Kaouthar•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet verder zoeken! De allerbeste kwaliteit en service, en gratis parkeren voor de deur.