1 woord SUPER!
Heel blij mee en super mooie wimpers.
Vervolg afspraak staat weer gepland.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Margje is erg vriendelijk en attent. Ze hanteert een persoonlijke benadering. De salon ziet er keurig en verzorgd uit. De behandeling is fijn en ze is kundig.
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lieke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon waar lekker snel wordt gewerkt en erg goede behandeling
Behandeling door Margje•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Eline•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The best
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Chama•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon en goede service. Margje is erg kundig en aardig. Ook de corona maatregelen worden goed in acht genomen. Ik ga zeker terug!