Altijd erg blij mee! Blijft goed zitten en mooie gellac.
Behandeling door Thao•Gellak manicure
Fiep•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Super! Snel en netjes gedaan! Heel fijn
Behandeling door Danny•Gellak manicure
C.•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer heel goed en snel geholpen. Ben altijd erg blij met het resultaat!
Behandeling door Thao•Nagelversteviging
Ko•2 maanden geleden
Geverifieerde review
behandeling duurde te lang, 5 kwartier ipv 3, er was geen overleg, maar er was duidelijk sprake van meerwerk.taalbarriere met Dany is vervelend. resultaat is prachtig!
Behandeling door Danny•Pedicure
Thom•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Love it. Very good service. Manicure always perfect and so quick