Na jaren de stap naar de schoonheidsspecialiste weer gewaagd, deze in eerste instantie gekozen vanwege de ruime openingstijden en bereikbaarheid . Dit was het eerste pluspunt! Maar ik werd meer dan aangenaam verrast door de ambiance en specialiste zelf. De sfeer is relaxt de behandeling meer dan goed, alle tijd wordt er voor je genomen. Ik ben daar letterlijk in goede handen en kom er inmiddels ook met mijn zoon.
Goede behandelingen, prima kwaliteit prijs verhouding en goed bereikbaar .
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Super van genoten en zeker voor herhaling vatbaar!