Zeer fijne salon met erg kundig personeel.
In deze salon kom je helemaal tot rust.
De prijs-kwaliteit verhouding is prima.
Marieke•meer dan 10 jaar geleden
Uitstekende behandeling , goede uitleg en een zeer prettige , kundige, schoonheidsspecialiste!
Annet•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede service en een zeer aangename sfeer.
In deze salon word je erg vakkundig geholpen.
Anoniem•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was allemaal erg fijn! Alles werd uitgelegd (het was mijn 1e keer) en goed overlegd wat ik wilde.
Anouk•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer prettig behandeld door Sabrina. Er was een gemoedelijke sfeer. Het voelde erg prettig aan. Ik kreeg nog wat tips mee. Echt een aanrader en ik kom zeker terug! Ik heb meteen een nieuwe afspraak gemaakt.