Ik ben ontzettend tevreden met mijn wimperlifting behandeling bij deze salon! Alles zag er heel professioneel uit en de behandeling zelf verliep vlekkeloos. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Havva Is•Wimper permanent
Lisa•4 maanden geleden
Geverifieerde review
👍🏼👍🏼👍🏼
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Iwana•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een super ervaring , heel fijn geholpen zeker voor herhaling vatbaar
Behandeling door Havva Is•Pedicure
Sylvia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een cadeautje voor mijn dochter, voor de eerste keer daar geweest, maar we komen zeker vaker, het zag er heel goed uit en de nagels van mijn dochter zien er prachtig uit!
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Yvonne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke en professionele meid. Ze is precies, weet wat ze doet en heeft veel verstand van haar werk. Aan te raden!