Mijn nagels zijn prachtig. Mooie salon en hele vriendelijke eigenaresse
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Annemarie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super manicure en prachtige set, I’m happy! 💅🏻
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Carlies•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel en helemaal blij weer!
Behandeling door Havva Is•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Michaela•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De pedicure werd heel netjes en schoon uitgevoerd. Vanaf het moment dat ik binnenstapte voelde ik me meteen welkom. De sfeer was fijn en ontspannen en het was ook nog eens heel gezellig. De salon ziet er mooi en verzorgd uit en de locatie is echt perfect. Ik heb hier echt een prettig en ontspannen moment gehad!