Ik ben een super tevreden klant. Havva is erg goed in haar werk en luistert goed naar hoe ik het wil en denkt mee. In de salon heerst er een fijne rustige en gezellige sfeer :)
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Kimia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij dat ik mijn nagels weer bij je heb laten zetten! Prachtige salon. Ik kom graag weer terug!
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Madelon•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom voor m’n biab nagels altijd bij Havva. Heel erg blij met haar.
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Yolanda•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik beveel deze salon van harte aan
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Anna•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing red french Christmas nails thanks to Havva. She’s patient, easygoing and very precise. Love it! ♥️