Hele mooie, nieuwe salon en aardige medewerkster. Nagels worden super mooi gedaan!
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Elyne•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super geholpen! Hele mooie manicure en gellak en erg vriendelijke medewerkers.
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Hilde•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Met de BIAB-behandeling zien mijn nagels er weer perfect uit. Het blijft ook heel mooi zitten en mijn nagels zijn veel “steviger” dan ze waren.
Deze sfeervolle salon is echt een aanrader. Ben je 1x bij Havva geweest, dan kom je hier zeker terug. Havva is deskundig, werkt snel, accuraat en gaat voor het beste resultaat. Ze adviseert als je dat wil, maar dringt nooit aan.
Ruime keuze aan kleuren voor op je nagels.
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Josee•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Oog voor kwaliteit. Havva is vriendelijk en aardig.
Behandeling door Havva Is•Wimpers en/of wenkbrauwen verven