Erg blij met het resultaat! Hele nette pedicure gehad en kan weer zonder pijn hardlopen 😊
Behandeling door Havva Is•Pedicure
Janien•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Highly recommended if you’re looking for top-quality beauty treatments
Behandeling door Havva Is•Gellak manicure
Aurora•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst hier geweest en erg blij met het resultaat. Ze nam me mee in het hele proces en liet me meekijken via de spiegel, dat was erg fijn. Zal hier zeker vaker mijn wenkbrauwen laten doen.
Behandeling door Havva Is•Henna brows
Sterre•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer snel en netjes, heel blij!
Behandeling door Havva Is•Nagelversteviging
Anouk•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik beveel Havva van harte aan
ze is deskundig en vriendelijk en de salon ziet er mooi modern en schoon uit.