Nette Salon en vriendelijk personeel.
Er wordt goed overlegd wat de wensen van de klant zijn.
Dik tevreden over het resultaat 👍👍
Behandeling door Daisy•Pedicure
Rogervdsar•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooie nagels laten zetten bij Lady jade ! Ze luistert goed naar je wensen waardoor ik super blij was met het resultaat. Bovendien is het altijd super gezellig.
Behandeling door Daisy•Acrylnagels
Selena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er perfect uit. ze heeft er wat moois van gemaakt en is heel erg aardig. Aanrader!
Behandeling door Daisy•Builder gel manicure
Kelly•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lin is een hele aardige vrouw maar ik was niet tevreden met het resultaat. Mooie salon maar eventueel door oefenen nog voor mooiere afwerking van de nagels. Mijn nagels waren erg bol.