Medewerker zat de hele tijd op de telefoon tijdens de behandeling.
Behandeling door Daisy•Builder gel manicure
Laura•2 maanden geleden
Geverifieerde review
I’ve visited Daisy a few times and I’m happy with nails everytime!
Behandeling door Daisy•Acrylnagels
Magda•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Hoewel de salon er in eerste instantie leuk uit zag, was het qua hygiëne echt vreselijk. Toen ik ging zitten lagen er nog nagels van de vorige klant. Die werden snel weggehaald. Een van de UV lampen had allemaal nagelstof van het veilen erop. Deze kwam terecht op mijn broek. Vijltjes zagen er ook niet schoon uit. De medewerker was tijdens het werken ook nog tiktokfilmpjes tussendoor aan het kijken. Voor mij deze niet weer!