Snel en goed gewerkt en ook gezellig gekletst. Ik kom heel graag in jullie salon!
Rosa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Persoonlijk ben ik het anders gewend. Het resultaat is niet goed en sommige haren waren geen eens weg. Geen communicatie wat ik wilde en de persoon die mij hielp leek wel geirriteerd. Ik zou graag dat het anders was :(. Advies ga er niet heen!
Stephanie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service, I love you guys!! No matter who does my wax, it's always a pleasant experience. Thank you!
Amelie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Victoria was erg vriendelijk en was voorzichtig en aandacht voor me.