Ik ben supertevreden over mijn bezoek! De kapster was ontzettend vriendelijk en nam echt de tijd om goed te luisteren naar wat ik wilde. Ze gaf ook eerlijk en professioneel advies over de kleur, en het eindresultaat is prachtig geworden precies zoals ik had gehoopt. Mijn haar ziet er gezond en glanzend uit, en de sfeer in de salon was heel ontspannen en gezellig. Zeker een aanrader!
Styling door Stephanie•
Vrouwen - droog knippenToon alles…
HAYRIYE•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Amazing!
Toner
Arjana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Amanda is great and very friendly. The service is a bit overpriced
Behandeling door Amanda•HD Wenkbrauwen
Eirini•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Blij met mijn haar
Styling door Ursula•
HighlightsToon alles…
Lisa•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer mooi geknipt en mijn haar ook super mooi geföhnd