Per usual: weer zeer blij met mijn wimpers. Ik laat ze iedere 2 weken netjes opvullen door Amanda. Thanks, girl!! Tot snel.
Behandeling door Amanda •Wimperextensions
Mw. Z•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Overall great and the staff were fun and cool here
Styling door Amanda •
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Anonymous•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd erg relax en fijn dat iemand zijn vak kent waardoor jezelf niet hoeft na te denken.
Styling door Stephanie •Mannen knippen
Bob P.•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en Stephanie is gewoon geweldig. Ze luistert echt naar wat je wilt als klant, maar helpt je ook als je ergens over twijfelt. Of als je iets nieuws wilt proberen en advies nodig hebt! Ik ga altijd blij de deur uit.
Styling door Stephanie •
Vrouwen knippenToon alles…
Jolise•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtig gekleurd en geknipt door Annemarie
Het was een gezellige tijd.