I had such a good time with Emily, first of all the venue is amazing, and she was super kind. Sat me down for a consultation and gave me exactly the haircut i wanted. Will be coming back!
Styling door Amy •Vrouwen knippen
Anna V•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en blij met het resultaat!
Cb•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke zaak met goede kappers. Mensen die plezier hebben in hun werk. Ik kom hier graag.
Styling door Stephanie •Vrouwen knippen
Michelle•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg professioneel en gemoedelijk zoals altijd
Behandeling door Amanda •Wimperextensions
Bianca Tjon A L.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit weer een maand perfect. Heel blij met de tondeuze behandeling van Annemarie