Na lange tijd weer eens wimpers laten zetten, Amanda heeft me goed geholpen – ze is deskundig, aandachtig en zorgde voor een prachtig resultaat. Mijn wimpers zien er natuurlijk en vol uit, precies zoals ik hoopte. Een absolute aanrader mocht je mocht je wimpers willen laten zetten.
Behandeling door Amanda •Wimperextensions
Gysa B.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Relaxte sfeer. Altijd vriendelijk en vakkundig personeel