Vandaag ben ik bij Mosha geweest voor een BIAB-behandeling en pedicure, ik ben super tevreden! Het was gezellig en ze werkt heel professioneel. Mosha neemt echt de tijd voor je en zorgt ervoor dat alles er tot in de puntjes verzorgd uitziet. Zeker een aanrader!
Builder gel manicureToon alles…
Ronize•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn Biab behandeling, Mosha werkt heel secuur en stopt pas als zij tevreden is. De vorige behandeling is tot op het laatste moment goed blijven zitten! Bedankt en tot de volgende keer!
Builder gel manicure
Joke V.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie highlights, gezellige meid en mooie zaak.
Styling door Ursula •
HighlightsToon alles…
Sophie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij Lagerman. En blijft altijd top, ook met de nieuwe eigenaar!
Styling door Amy •Vrouwen knippen
Nina L.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Plezierig, snel en vakkundig geknipt! gemakkelijk om een afspraak te maken en vlot geholpen. Ursula was attent, vrolijk en professioneel!