Ik ben helemaal in de wolken met mijn nieuwe wenkbrauwen! Vandaag heb ik ze laten modelleren en tinten en het resultaat is fantastisch. De vrouw die me geholpen heeft, is ontzettend lief en spontaan. Je merkt echt dat ze haar werk met liefde doet.
Wenkbrauwen epileren
Amal•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit weer mooi! Heel blij mee en helemaal klaar voor m’n vakantie ☺️
Styling door Ursula •Vrouwen knippen
Marlous•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanmiddag ontzettend fijn geholpen bij kapper Lagerman in Rotterdam. Ursela heeft mijn haar geknipt. Heeft echt alle tijd genomen om samen te kijken naar mijn haar en hoe te stylen. Mijn ervaring was helemaal top. Ik ging met een geweldig kapsel naar buiten en grote glimlach.
Lieve groet,
Mary
Styling door Ursula •Vrouwen knippen
Mary V.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een topervaring bij Lagerman!
Styling door Stephanie •
HighlightsToon alles…
Maartje•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Amy is wonderful person! Very talented and she listens to you and she hears you. Such a lovely person, professional and very open. She advice you on everything, no secrets. She make sure of your comfort, you just feel good. It was my first time there but not the last I will be back !!!
My hair looks amazing I feel amazing !
Thank you for beautiful hairstyle, our talk and laugh !!!!