Helemaal blij met mijn mooie nagels, kom zeker terug!
Behandeling door Vere Witbraad•Gellak manicure
Danielle•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I'm new in Haarlem and I've tried a lot of nail salons looking for the perfect nail tech, SO HAPPY I found Vere. She is skilled, friendly and just such a lovely person. 1000% recommend!
Behandeling door Vere Witbraad•Builder gel manicure
Sanne•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Relaxte salon aan huis, Vere werkt heel zorgvuldig en schoon. Leuke biab kleurtjes om uit te kiezen!
Behandeling door Vere Witbraad•Builder gel manicure
Mirjam•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!!!
Behandeling door Vere Witbraad•Gellak manicure
Lot•17 dagen geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Biab blijft echt wekenlang mooi! Mijn nagels zijn nog nooit zo lang geweest!
Behandeling door Vere Witbraad•Builder gel manicure