Het is een prachtig natuurlijk resultaat geworden, erg blij mee!
Behandeling door Vere Witbraad•Builder gel manicure
Lysanne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I am so in love with my new nails! Vere really took her time to help me pick the perfect design, as I had trouble choosing. She was so nice and we had so much fun. She is for sure my fave new nailtech!
Behandeling door Vere Witbraad•Gellak manicure
Tilly•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was weer top
Behandeling door Vere Witbraad•Gellak manicure
Nathalie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top ervaring(EN)!! Het is super fijn om op basis van wat eigen inspiratie foto's, samen te sparren en het idee "eigen" te maken. Hoe creatiever hoe beter is de vibe, maar wel heel erg gericht op een gepersonaliseerd resultaat.
Daarnaast is de ruimte heel fijn en schoon en ik voelde mij erg op mijn gemak. Vere is zeer vakkundig, netjes, snel en luister naar je wensen. Ik was super blij met het resultaat. Dankjewel 🩷 tot snel!!