Zeer professionele BIAB behandeling. Kundig en netjes. Ook toffe biab kleurtjes dus dat is een fijne plus!
Behandeling door Vere Witbraad•Nagelversteviging
Keesje•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met mijn biab behandeling! Vere heeft leuke biab met kleuren om uit te kiezen wat echt top is want want voorheen deed ik bij een andere salon biab met gellak eroverheen maar met deze biab kleurtjes kan je al heel leuk varieren. Nageltjes zien er weer top uit, ik ben fan!
Behandeling door Vere Witbraad•Nagelversteviging
Bianca•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vere verstaat haar vak!
Behandeling door Vere Witbraad•Gellak manicure
Nathalie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Love my nails!! Treatment was professional and clean. Would recommend 💯
Behandeling door Vere Witbraad•Gellak manicure
Jessy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Naast dat het gezellig is in de salon, neemt Vere echt de tijd voor je nagels. Ze werkt secuur en heeft oog voor detail. Geen enkele nailart is haar te gek en ze heeft er echt talent voor.
Ik ben al een aantal keer geweest en blijf zeker terugkomen! 💕