mooi op tijd, netjes, vriendelijk, kundig en gaat na wat je wilt met je haar.
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Danique•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Was hier voor het eerst. Qua entourage kan de zaak wat meer geupgrade worden in mijn beleving. Ik werd geknipt door Belinda. In laagjes en er moest een flink stuk af. Chapeau, echt geweldig geknipt, veel complimenten gekregen. En ook nog snel.
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Monique•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een kapster die duidelijk deed wat ik wilde en meedacht met wat mogelijk was, en zeer vakkundig geknipt heel blij mee
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Ilse•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer er wordt geluisterd naar je en geeft advies. Vriendelijk kortom erg tevreden