Weer uitstekend geknipt door Kelly. Geen standaard tondeuse werk maar echt vakkundig knipwerk.
Styling door Kelly•Mannen knippen
A•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Kelly heeft mij weer goed geholpen, mijn haar zag er weer mooi uit!
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Anoniem•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn dat Kelly er weer is. Fijne kapster.
Styling door Kelly•Mannen knippen
Hans•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Een prima kapperszaak👍
Styling door Clara•Mannen knippen
Andre•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zodra je binnen komt gelijk een warme sfeer. Je voelt je gelijk welkom. Krullen knippen bij Kelly is altijd wel leuk want je kan gezellig een gesprekje met der aan gaan, lachen en altijd op een fijne manier uitleggen wat je precies met je haar wilt waar zijn dan mee kijkt wat het beste voor jou is.