Weer goed en deskundig voorzien van een goed kapsel!
Styling door Kelly•Mannen knippen
Erwin•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geknipt door Kelly, een super geweldige meid die fantastisch kan knippen.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Marjan•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kelly is een vakkundige kapper, die aandacht geeft aan de klant.
Styling door Kelly•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapsalon, aardig personeel, en zeer goed verzorgd ook mar alle veiligheidsmaatregelen. Aanrader!
Styling door Kelly•Mannen knippen
Aad•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, prima geknipt, vakkundig en erg vriendelijk geholpen.
Ondanks nieuwe ervaringen hoe men moet omgaan met coronavirus doet men er alles aan om vakkundig te knippen. Prima behandeling.