Ik heb een balayage en moest mijn uitgroei laten verven. Ze heeft mijn uitgroei met een donkere kleur ingezet en daaronder met een lichtere kleur voor een mooiere overloop naar het blonde toe. En dat voor 1 prijs!
Erg blij met het resultaat! Ik heb nu een betere en dus vaste kapper gevonden.
Styling door Kelly•Vrouwen kleuren
Anouska•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn complimenten. Ik ben weer netjes gekapt. Diezelfde dag meerdere complimenten gekregen over mij nieuwe coupe. Complimenten komen geheel voor rekening van Larissa's haar huis. Ik kom er graag. Kelly is een gezellige dame en een waardevolle aanvulling op het team. Graag tot een volgende keer.
Styling door Kelly•Mannen knippen
Hans•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede persoonlijke aandacht en de klant is klant.
Styling door Larissa•Mannen knippen
hans•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, altijd een luisterend oor ze weet bij mij wat bij mijn gezicht past qua haarstijl.TOP