Altijd gezellig en blij als mijn haar weer goed zit, want dat kan Larissa als de beste.
Styling door Larissa•Vrouwen kleuren
ivonne•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapsalon met deskundig personeel die met je meedenken.
Styling door Larissa•Kinderen knippen
Dean•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader
Vrouwen kleuren
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jammer dat ik 25 min moest wachten
Gelukkig was ik vrij.
Styling door Clara•Mannen knippen
Rudolf•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Afspraak gemaakt via de site, dat ging perfect. Ik kreeg nog een herinnering van te voren dus je kan het niet vergeten. Larissa is een leuke jonge meid met al veel ervaring en erg ambitieus. Zeker voor herhaling vatbaar.
Het enige minpuntje was dat haar collega niet zo precies is in haar afsprakenagenda en er iemand zat die al 50 minuten zat te wachten. Omdat ik bij Larissa een afspraak had kon ik voor gaan. Dat was even vervelend.
Ik zou Larissa aanraden dat haar collega dezelfde regels moet hanteren in haar zaak.
Succes!!