Warm personeel, goede en eerlijke uitleg over de behandeling.
Keratinebehandeling
Olivia•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel Handig dat ik online en afspraak kan maken.
Dankjewel Larissa en tot de Volgende keer.
Styling door Larissa•Mannen knippen
R•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Tijd werd genomen voor goede uitleg en de behandeling. Haar 24 u na behandeling gewassen. Mijn haren zijn minder pluizig dan voorheen en voelen zachter aan.
Keratinebehandeling
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Clara. Altijd tevreden. Goede adviezen en nog gezellig ook. Nu nog leuker dat ze bij Larissa's haarhuis is komen te werken. Leuke kapsalon.